پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119192
به خاطر قلعه‌نويي به آمريکا نمي‌رويم
تاریخ انتشار : 1393/07/20 09:20:57
نمایش : 1808
عضو هيأت‌مديره باشگاه استقلال گفت: اينطور نيست که ما به خاطر امير قلعه‌نويي به آمريکا برويم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پندار توفيقي در خصوص حضور تيم استقلال در ارمنستان اظهار داشت: تيم براي برگزاري اردو اکنون در ارمنستان حضور دارد و ما يک قرارداد اوليه و يک تفاهمنامه اوليه با يک مجموعه‌اي امضا کرده‌ايم که اگر تمام حق و حقوق استقلال در آن ديده شود نوروز امسال تيم راهي آمريکا مي‌شود.



وي افزود: در اين تفاهمنامه خيلي موارد را مطرح کرده‌ايم از جمله اينکه اگر قرار باشد استقلال دو بازي دوستانه داشته باشد بليت‌فروشي آن قرار شده به شرکت برسد و تبليغات و ديدار‌هاي فرهنگي و مسائل فرهنگي براي استقلال باشد. ما از حالا در حال رايزني هستيم تا تمام حقوق استقلال ديده شود. من چون خودم مسئول اين مسئله هستم اکنون روزي ۵_۶ ساعت در حال مذاکره با شرکت مورد‌نظر هستم تا حق و حقوق استقلال لحاظ شود.



توفيقي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود اين سفر استقلال به آمريکا به دليل درخواست امير قلعه‌نويي و رسيدگي او به کارهاي شخصي‌اش در آمريکا در حال صورت گرفتن است گفت: اصلا چنين چيزي مطرح نيست بحث حضور ما در آمريکا در کميته اقتصادي باشگاه مطرح شده است و خودم مسئول پيگيري آن هستم. آقاي قلعه‌نويي نه در تاريخ آن و نه در زمانش پيشنهادي داده و تنها مشورتي که از او بابت اين سفر گرفتيم مربوط به ملي‌پوشان بود. ما پيشنهاد داديم که در اواخر ژانويه اين سفر صورت بگيرد که ايشان گفت چون در ژانويه ملي‌پوشان را در اختيار نداريم بهتر است تاريخ سفر به زماني موکول شود که استقلال با کيفيت بتواند در خارج از ايران بازي کند به همين دليل پيشنهاد عيد را مطرح کرديم. اگر هم قرار است سفري صورت گيرد بايد حق و حقوق استقلال به صورت شفاف مشخص شود.



توفيقي در خصوص اينکه چه زماني پرداخت مالي به بازيکنان خواهند داشت گفت: قرار است نيم‌فصل که آغاز شد پرداخت بعدي ما به بازيکنان باشد. خوشبختانه اسپانسر استقلال تعهدات خود را عمل کرده و مورد بعدي پرداخت هزينه‌ها ۲۰ آبان است.



توفيقي در پاسخ به اين سوال که چه تيمي قرار است در آمريکا با استقلال بازي کند گفت: بحث اول ما تيم گلکسي لسانجلس بود ولي احتمال دارد که اين تيم در نوروز درگير ليگ آمريکا باشد و به همين دليل در حال رايزني با شرکت مورد‌نظر هستيم تا دو تيم ديگر جايگزين آن شود.



توفيقي همچنين در خصوص بدهي استقلال به طلبکاران گذشته اين تيم گفت: بخشي از طلب‌ها را قرار است در يک سال اخير پرداخت بکنيم اما بنا نيست که کل بدهي‌هاي گذشته را در يک سال بدهيم.



عضو هيأت‌مديره استقلال همچنين درباره اظهار‌نامه‌هايي که چندي قبل در اختيار اعضاي قبلي هيأت‌مديره استقلال گذاشته بودند و اينکه اين مسئله جمع شد يا خير گفت: مباحث هنوز جمع نشده است دو هفته قبل آقاي فتح‌الله‌زاده در حضور مسئولان ديوان محاسبات و دستگاه‌هاي نظارتي در باشگاه استقلال حاضر شد و قرار شد ظرف دو هفته اسناد و مدارک طبق جداولي که در اختيار او قرار گرفته شد تحويل داده شود. هفته گذشته که با فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم او در کربلا حضور داشت و امروز دو هفته مورد‌نظر به پايان مي‌رسد. ما ابتدا از طريق حسابداري خود مسئله را پيگيري مي‌کنيم تا ببينيم چه مقدار از کار پيش رفته است چون بخشي از بدهي استقلال مربوط به ۴ سال گذشته است و خود ديوان محاسبات و دستگاه‌هاي نظارتي تاکيد داشتند که اسناد و مدارک بايد به استناد مثبته باشد. در هر صورت پيگير کار هستيم تا اين مسئله هم تمام شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html